مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-12فرهنگي

ویدئو |تلویزیون در عصر رسانه های جدید


تلویزیون، با جاذبه تصویر و هنر یکی از مؤثرترین و گسترده ترین دستگاه های پیام رسان شده که با ایجاد و هدایت جریان های فکری بنای بسیاری از فرهنگ های جدید را گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سوادرسانه خبرگزاری فارس،سال ها پیش تلویزیون فقط در خانه ثروتمندان وجود داشت و اگر کسی در محله تلویزیون داشت انگار یک سرو گردن از بقیه بالاتر بود اما امروز در هر خانه ای می توان این جعبه جادو را پیدا کرد.

به نظر شما زمانی که مردم برای اولین بار در خانه هایشان نشستند و اتفاقات مهم را تماشا کردند چه حسی داشتند؟ تلویزیون، با جاذبه تصویر و هنر یکی از مؤثرترین و گسترده ترین دستگاه های پیام رسان شد که با ایجاد و هدایت جریان های فکری بنای بسیاری از فرهنگ های جدید را گذاشت.

  با سرمایه گذاری جدی در این صنعت و آمدن نسل تلویزیون های رنگی، این وسیله کم کم جایش را در همه خانه ها باز کرد و جزیی از زندگی شهری شد.

همچنین این رسانه روبه توسعه، با آمدن تلویزیون های اینترنتی در حال به روزرسانی خود است که می توان گفت تلویزیون هنوز دستاوردهای جدیدی برای ارائه دارد.

یکی از سریع ترین راه های ارتباطی تلویزیون است که علاوه بر اخبار موثق و دقیق با پخش برنامه های متنوع و سرگرم کننده مانند فوتبال، مسابقات تلویزیونی و برنامه های آموزشی و همچنین با افزایش زمان بازدید، باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدئو |تلویزیون در عصر رسانه های جدید

ویدئو |تلویزیون در عصر رسانه های جدید